Foglalás készítése

A bérlés során

Mi a teendő, ha probléma van az autóval, közlekedési baleset történik, vagy ha elveszítem a jármű okmányait, rendszámtábláit vagy kulcsait?

A technikai tudnivalókra vonatkozóan lásd: “Technikai tudnivalók”.

Hogyan hosszabbíthatom meg a bérlési időszakot?

A bérleti időszakot vagy írásban, vagy személyesen meghosszabbíthatja irodánkban 48 órával a bérleti időszak lejárta előtt. A hosszabbítás árát az aktuális árlistánk alapján számoljuk ki.

Leadhatom a járművet a szerződésben megállapított helytől eltérő helyszínen is?

Leadhatja a járművet másik irodában, de kérjük, vegye figyelembe, hogy ebben az esetben felárat számítunk fel.

Mit kell tennem, ha úgy döntök, hogy a bérlés időszak alatt egy másik országba megyek, vagy komppal utazom?

Ha a bérlés alatt úgy dönt, hogy másik országba utazik, vagy kompot használ, kérjük, értesítsen minket, hogy aktiválni tudjuk az ehhez szükséges kiegészítő szolgáltatásokat. A költségeket a jármű leadásakor kell megtéríteni.

Bérelhetek GPS-t, Wi-Fi-t vagy gyermekülést?

A kiegészítő felszerelések között választhat Wi-Fi-t, GPS-t (műholdas), gyermeküléseket/ülésmagasítót, téli gumiabroncsokat, gumiláncokat.
Látogasson el a legközelebbi FAM irodába. Ha a felszerelés rendelkezésre áll, természetesen bérelhető. A költségek a bérlési időszaknak megfelelően kerülnek kiszámításra.

Hogyan adhatok hozzá további sofőrt a bérleti szerződésemhez?

Ha úgy dönt, hogy további sofőrt kíván felvenni a szerződésbe, akkor érkezzen a legközelebbi FAM-irodába a felvenni kívánt sofőr érvényes jogosítványával. A további sofőrök díja attól a naptól kezdve kerül felszámításra, amikor a további sofőrt hozzáadta.

Leadható-e a jármű a szerződésben meghatározott időpont előtt?

A járművet a szerződésben megjelölt időpont előtt visszaadhatja. Ebben az esetben a jármű használatának időtartamát kell megfizetnie. A számítási különbségek miatt azonban a jelenlegi és a foglaláskor fennálló helyzethez képest árváltozás állhat be.
Ha valamelyik kölcsönző ügynökségen (brókeren) keresztül foglalt és fizetett, az árlevonás miatt kérjük, forduljon közvetlenül hozzájuk.

Hogy adhatok hozzá további biztosítási csomagokat a foglaláshoz?

Ha már van bérelt FAM járműve, és úgy dönt, hogy kiegészítő biztosítást köt, kérjük, keresse fel a legközelebbi FAM irodát a bérleti feltételek módosításához és az autó ellenőrzéséhez.

Mely országokban használhatom a bérelt járművet?

Minden ügyfelünk Európa összes országában közlekedhet bérelt járművel, kivéve Koszovót, Ukrajnát és bármely háborús övezetben lévő országot.
(Ausztria, Albánia, Andorra, Belgium, Bulgária, Bosznia-Hercegovina, Svájc, Csehország, Németország, Dánia, Spanyolország, Észtország, Franciaország, Finnország, Lengyelország, Románia, Svédország, Szerbia, Szlovákia, Szlovénia, Szlovénia, Málta, Észak Macedónia)

  • Műszaki tudnivalók Műszaki tudnivalók

    Kollégáink rendelkezésre állnak, ha bármi gond merülne fel, de az alábbi információk segíthetnek Önnek.

  • Foglalás előtt Foglalás előtt

    Az alábbi információk megkönnyíthetik Önnek a foglalást.

  • A bérlés során A bérlés során

    Váratlan esemény éri és nem tudja mi a teendő? Alább talál néhány választ.

  • A foglaláskor A foglaláskor

    A foglalás során felmerülő kérdésekkel kapcsolatos információk.

  • A jármű átvétele A jármű átvétele

    A gördülékeny átvételhez alább nyújtunk Önnek segítséget.

  • A jármű leadása A jármű leadása

    A gördülékeny leadáshoz alább nyújtunk Önnek segítséget.

Legfrissebb híreink & inspirációk

FAM hírlevél

Az oldalon cookie-kat használunk, annak érdekében, hogy olyan statisztikákat készítsünk, amelyek segítségével a legjobb élményt nyújtsunk webhelyünkön. Ha szeretné, többet megtudhat a cookie-ról, vagy kikapcsolhatja őket. Azzal azonban, hogy a beállítások módosítása nélkül folytatja az oldal használatát, elfogadja a cookie-k használatát. Olvasson tovább »