A jármű leadása
- Nyitvatartási időn túl hogyan adhatom le az autó kellékeit a „kulcsosdobozba”?
-
Ha a járművet az iroda nyitvatartási idején kívül adja le, a dokumentációt és a kulcsokat helyezze el az erre a célra kijelölt „kulcsos dobozba/Return Box”. Győződjön meg róla, hogy a járművet a megbeszélt leadási helyen parkolja le, illetve gondoskodjon annak biztonságáról és zárja le. Ezen kívül a Műszaki tudnivalók című fejezetben leírtaknak megfelelően ellenőrizze a kocsi biztonságát.
A jármű leadása után készítsen fényképet a jármű minden oldaláról, jegyezze fel a megtett kilométerek számát és az üzemanyagszintet, és a teljes dokumentációt küldje el nekünk emailben.
Ha a FAM munkatársa által végzett ellenőrzést követően további károkat fedezünk fel, emailben tájékoztatjuk önt a felmerült költségekről, fényképekkel és a szükséges dokumentumokkal alátámasztva.
A „kulcsosdoboz/Return Box” szolgáltatáson felül megszervezhető a FAM munkatársának jelenléte is. Ezt a szolgáltatást a jelenlegi árlistánk szerinti térítési díj terheli. - Hogyan fizethetem ki a bérlési szolgáltatást?
-
Javasoljuk, hogy azzal a hitelkártyával fizessen, amelyet fedezetként használt és a jármű átvételekor fizesse be a kauciót.
Ezen kívül természetesen fizethet másik hitelkártyával, bankkártyával vagy elektronikus kártyával, illetve készpénzben EUR/HUF - Milyen módon és mikor fizethetem ki, ha kár keletkezik a járműben?
-
Ha rendelkezik a járműben okozott kárra vonatkozó biztosítással és a szükséges dokumentációval, akkor nem kell fizetnie a károkért.
Abban az esetben, ha a járműben okozott kárt nem fedezi a választott biztosítás, akkor az ön által megadott hitelkártyán a jármű átvételekor lefoglalt kaucióból és legfeljebb a biztosítási önrész erejéig számítjuk fel önnek a kártérítési összeget a meghatározott tarifák és járműkategóriák szerint. Ezen túlmenően a járműkárokért adminisztrációs díjat is felszámítunk az aktuális árlistánk szerint. A költségeket a jármű leadásakor kell megtéríteni. Az ügyfélnek be kell mutatnia az összes dokumentumot, amelyet a rendőrség vagy más személy adott át neki (rendőrségi jelentés, alkoholvizsgálati jegyzőkönyv, kitöltött kék-sárga baleseti kárbejelentő űrlap), és ki kell töltenie egy baleseti nyilatkozatot az irodában, ahol leadja a járművet.
A FAM fenntartja a jogot az okozott kár teljes költségének felszámítására, ha az ügyfél nem a Magyar Köztársaság szabályainak és előírásainak megfelelően járt el, vagy ha nem követte a baleset bejelentésére vonatkozó eljárást. - Ha más társaságnál vagy biztosítási ügynökségnél van biztosításom vagy biztosítási önrészem, hogyan kapom vissza baleset esetén a pénzemet?
-
Ha ön más társaságnál vagy biztosítási ügynökségnél rendelkezik biztosítással vagy biztosítási önrésszel, rendkívül fontos, hogy a teljes eljárást (alkoholvizsgálat, kitöltött kék-sárga baleseti kárbejelentő űrlap) elvégezze, és a jármű leadásakor kérje el a FAM autóbérlés által önnek kiállított teljes dokumentáció és kárszámlák másolatát. Az összes összegyűjtött dokumentációt és kárszámlát be kell mutatni annak a társaságnak vagy biztosítási ügynökségnek, amelynél a biztosítási kötvényt aláírta annak érdekében, hogy visszakapja a pénzét. A további dokumentációkért keresse ügyfélszolgálatunkat.
- Megterhelhetik a hitelkártyámat a bérlési időszak lejárta után?
-
Ha a bérleti időszak lejárta után utólagos fizetésre van szükség, erről emailben értesítjük Önt.Ha a bérleti időszak lejárta után utólagos fizetésre van szükség, erről emailben értesítjük Önt
.Lehetséges okok az utólagos díjfelszámításra:
- Parkolási bírság
- Közlekedési bírság
- Járműsérülések, vagy kulcsosdobozon/Return Box-on keresztül történő leadás után felfedezett, az átvételi szint alatti üzemanyagszint leadáskor
- Az autó tisztítása után felfedezett károk, ha azok nem voltak láthatóak a leadáskor
- Mennyi időbe telik a jármű leadása után, amíg a kauciómat feloldják (letétfoglalás)?
-
A kaució minimum 15 nap, maximum 4 hét elteltével kerül vissza a számlájára. Ez a kártyakibocsátó banktól és a hitelkártyától függ. A FAM bérautó-szolgáltató nem fér hozzá a letétösszeghez, és nem használhatja fel azt az ön jóváhagyása nélkül.
- Hová küldhetem el a kapott szolgáltatással kapcsolatos véleményemet és észrevételeimet?
-
Együtt teremtünk ÉLMÉNYEKET , ezért kérjük, minden észrevételét, hozzászólását és véleményét ossza meg velünk.
Véleményét emailen vagy a weboldal kérdőívén keresztül juttathatja el hozzánk.
-
Műszaki tudnivalók
Kollégáink rendelkezésre állnak, ha bármi gond merülne fel, de az alábbi információk segíthetnek Önnek.
-
Foglalás előtt
Az alábbi információk megkönnyíthetik Önnek a foglalást.
-
A bérlés során
Váratlan esemény éri és nem tudja mi a teendő? Alább talál néhány választ.
-
A foglaláskor
A foglalás során felmerülő kérdésekkel kapcsolatos információk.
-
A jármű átvétele
A gördülékeny átvételhez alább nyújtunk Önnek segítséget.
-
A jármű leadása
A gördülékeny leadáshoz alább nyújtunk Önnek segítséget.